Zasady zamawiania pojemników od 01.01.2021r.
Zamawianie pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych
Procedury zamawiania pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zostały opisane w Zarządzeniu nr OR-I.0050.531.2021 Prezydenta Miasta Opola z dnia 22 września 2021 r. w sprawie procedury wyposażania nieruchomości w pojemniki z późniejszymi zmianami.
Zarządzenie oraz załączniki dostępne są poniżej
Zarządzenie Nr OR-I.0050.531.2021 Prezydenta Miasta Opola z dnia 22 września 2021r. w sprawie procedury wyposażania nieruchomości w pojemniki
Zmiany:
Zarządzenie Nr OR-I.0050.588.2021 Prezydenta Miasta Opola z dnia 2 listopada 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie procedury wyposażania nieruchomości w pojemniki
- załącznik nr 1 do Zarządzenia ( zabudowa jednorodzinna) – wersja edytowalna
- załącznik nr 2 do Zarządzenia ( zabudowa kilku i wielorodzinna) – wersja edytowalna
- załącznik nr 3 do Zarządzenia ( nieruchomości niezamieszkałe) – wersja edytowalna
- załącznik nr 4 do Zarządzenia (nieruchomości na cele rekreacyjne) – wersja edytowalna
- załącznik nr 5 do Zarządzenia (wniosek u zgodę MZLK) – wersja edytowalna
- załącznik nr 6 do Zarządzenia (wzór wyrażonej przez MZLK zgody na ustawienie pojemników ) – wersja edytowalna